Popierdoleni ubezpieczeni
10 listopada, 2009, Autor: HrabiaOlafWkurwiają mnie ostatnio wszelkie reklamy ubezpieczeń samochodów…Nie wiem już kto rozpoczął tę spiralę wkurwiania, ale teraz każdy ubezpieczyciel ma oferty w tym samym stylu. Jakim? Ano takim, że wszyscy sobie dziękują i przepraszają za polecone oferty. Czy Ci pojebańcy z agencji reklamowych naprawdę nie mają już żadnych nowych pomysłów, tylko muszą uprawiać normalny plagiat? A już jak słyszę „ubezpieczyć się to pikuś – dla Ciebie Pan Pikuś” to mam ochotę sprawdzić czy telewizor lata…Rzal i bul jednym słowem.
Tagi: reklama
Kategoria Telewizja i radio
10 listopada, 2009 o godzinie 21:18
Popieram! A mnie do szału doprowadzają te amerykańskie Liberty Direct. I to co chwilę, aaaaaaaa…!!!
10 listopada, 2009 o godzinie 21:53
a mnie reklama ING z jakimś z dupy oszczędzaniem, o so chodzi w tej reklamie? że co jak nie kumam to nie ten target, czy że za głupia jestem?
10 listopada, 2009 o godzinie 21:31
„Rzal i bul jednym słowem.”-też mnie to wkurwia a najbardziej chujowa reklama to ta co ten gostek rozjebał płotek,przejechał kota i się tej pani wpierdolił do łazienki samochodem kurwa!i pokazuje jej kawałek papieru toaletowego! Kurwa faktycznie Pan Pikuś który jest podobny do naszego bohatera z Danio tylko ten jest kurwa chociaż śmieszny!
11 listopada, 2009 o godzinie 16:41
Mnie tam najbardziej wkurwia, że społeczeństwo kupuje to gówno….
P.s. admin gapa – przegapił błędy :D
11 listopada, 2009 o godzinie 17:17
Nie gapa, nie gapa – uznałem to za celowy zabieg stylistyczny – prowokację. Takie rzeczy dopuszczam :-)