Wkurwienia w kategorii: ‘Dom’

BLOK-EKIPA

1 październik, 2021, Autor:

z cyklu: życie w blokowisku…

 

Godzinka 1 w nocy, rumor za ścianą, wpistuu… przypomniał sobie moherkowy berecik że trzeba się umyć!  Czasami wrażenie mam że … ma jakieś dziunie ze trzy w stalowych zbrojach pod prysznicem… Jebut, jebut, łup, łup… i tak pół godziny zanim jądra domoczy!

Nie minie pół godziny i małpa z góry (11 letnia córka sąsiadki) zapierdala siusiu, galopuje na piętach jakby ugniatała podłogę… jeb, jeb, tup, tup, tup…    Słychać wreszcie że „leje”, chwila ciszy i … jeb dechą ciężką w sedes… aż z sufitu kurz spada!  No i galopuje nazad… jeb,jeb,jeb jak kuń jakiś…… przy okazji trzaskając drzwiami, a co tam… w wieku lat około 11-12 umieć nacisnąć klamkę to … wyczyn…   a wleźć do wyra bez „wskoczenia” to drugi…  Mija sekunda i powtórka z historii bo dziecko przypomniało sobie że … trzeba spłukać wodę no to sruuuu pełną parą patataj, patataj, patataj, jeb, jeb, trzask, sru do wyra…

Chwila ciszy… ale tylko chwila bo… przebudzona mamusia postanowiła zamknąc okno no i … teraz to futryny drżą… JEEEEBB!!! kurwa wpistuuu… okn zakmnięte!

No to zasypiam, albo… próbuję. Wreszcie cisza… Ślipia mi się zamykają, mały odlot, już jadę, jadę…  nagle! JEB i serce w gardle!!!!!   Teraz mamusia była siusiu…  Myślę, zaraz wyjmę poczciwego Grafita i przypierdolę udarem w sufit za pół godzinki… no ale na dole małe dzieciaki, weź tu KURWA bądź taki chuj… no nie, myślę, stopery w uszka i jadziem na bok…

Nie mija pół godzinki i zaczyna się dyskotekaaaa… Stopery nic nie dają, wszak kurwaaaa na 3 piętrze siedzę a pod oknem parking… i …. kurwa jakiś imbecyl przyjechał se z miastka i kurwaaaa na całą pizdę muza gra, serio!  Na szczęście, potrzaskał drzwiami i … ciszaaaaaa!  ale tylko chwilę, chwilunię…. bo zanim stopery załadowałem to erka przeleciała!  Co za idiota wymyślił aby po pustym mieście, pustych ulicach w środku nocy jadąca do wypadku … jakaś R-ka darła tak mordę… po chujjjj te sygnały gdy nikogo nie ma, żywej duszy na tej pipidówie…  no po chuj to wyć na pół miasta, nie da się na błyskotkach przelecieć te kilka ulic??? No chujj, nie da się…

Po mału zasypia, wszak już prawie druga…  no ale bez stoperów się nie daaaaa… wszak kurwa jebana Korkowa to ostanio jakiś szlak rajdowy dla przygłupów którym tłumiki podopadały! No to poleciało kilka motorków na pełnych obrotach na Wawer… wreszcie cisza… cisza… może odjadę…

NIE!!!!!!!  Leci!! Leci z dalekaaa!  Słychać!  Huk jak na rajdach… serioo…   Dopierdala od ronda pewnie na trójce z obrotami do 8000 rpm i leciiii…. i nie doleciał! Pisk, huk, jebut, jebut, nie ma latarni…    serio!   Se myślę, kawę trza robić bo za raz będą policyjni, będą strażacy i pewnie R-ka wróci… No i zalałem se na szybcika kubełek i już słyszę: iooo, iooo, ojooo, ijooo, tit, tit, tit…. leci jeden, KIA milicyjna…no jest już!  Za chwilę mały strażak no i kurwa … R-ka tyszzzz!  2:30 jakoś myślę… zaraz się pozawijają i nastanie NOC!

Nie, nie, kurwa… nie, nie! Na patologii zwanej córką Pragi o 3:00 to wszysteee kurwyyy z imprez wracają i ryje drą to se myślę, jeszcze dolwka, trochę MEGAKURWA.PL na klopie przez WIFI i … jak już kurwy przejdą a po nich łosie… to może nastanie … ta ciszaaaa…

No ale nie… no bo jak to?  Sasiady do roboty wstają o 4:00 więc kurwa zaczyna się maratonik piętro wyżej, niżej i obok! Jeb, jeb, stuk, puk, stuk…  Wstawiłaś te wodę już…  tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii przez 2 minuty bo ktoś srał i gwizdka z czajnika nie zdjął więc tiiiiiiiiii…..  no nareszcie zalał!  No ale … taka moda że teraz wanien nie ma, są te kurefffskie plastikowe brodziki z kabinami z PVC … więc mam stereooo…  no bo po prawicy za ścianą JEB, STUK, JEBUT… i po lewicy TYSZZ… bo moherowa wstaje do roboty…. ufff…   Myślę, jeszcze pół godzinki i … pójdę lulu…

no ale…. kurwa NIEEE….   bo … gdy degeneraci mentalni wychodzą z chałup to drzwi zamykają jak ja niegdyś hangary na wiosze… zwane stodołami!  Jebuuutt!!  Jebuuut jeden, drugi… i tysz na dole na klatce … YEB, YEB!!   Myślisz, nerwosol, stopery… no kurwaaaaa ale… to nic nie da bo 5:30 wpistuuu  stado lasek na obcasach będzie dopierdalało na dół a że pięter u mnie aszzz 5 … to wszystkie obcascy STUK, PUK, STUK, PUK, STUK, PUK… i tak kurwa do 6:45!

Myślę, nareszcie …

no ale NIEEEEE kurwaa!!!  Tera bachory do szkół i przedszkol będą galopować a że szkołę mam przed oknami to zacznie się dyskoteka pt. „jeszcze tylko 50000 pierdolnięć drzwiami w autach dowążących dzieci…” i nastanie ciszaaaa….

no ale NIEEEEE…. wpistuuuu!!   Ktoś sobie właśnie przypomniał że musi coś wiercić o godzi. 7:30 ranooo ….

Myślę, druga i pół kawa…, odczekać do 11-12 i lulu!

I to mnie uratowało bo… od 18:00 imprezy ciąg dalszy!

teraz to place zabaw mają w chałupach a rumor taki że strop siada, serio… Kurwa!!!  Ale co zrobisz… 22 nie ma przecieee, prawda?

No to muzy trochę!??  Ale ja nie mam STEREO w chacie…!

Nic nie szkodziiii…. inni mają!

No i mam i ja!  Discopolo u góry… Discopolo obok i Metalicę na wprost!  A co?

Takie TRI-LANE STEREO HIFI…  czyli siwiejesz od razu…

Myślisz… przeczkeać do 22 i nastanie ciszaaaaa!!

No i niby tak gdyby nie … głucha zjebka na dole, oglądająca seriale na pół pary! Słowoooo w słowooo słyszę… i już mnie nosiiii kurwafafafa mać!!!

No to UDAR w żlebeton … i … zatrybiła, serio, ciszaaaaa…. nareszcie!  ale tylko chwilunię bo … zaczyna się godz. nocnych tanich prądów, więc po 22 wszyscy nagle piorą tymi chodzącymi po łazienkach podczas wirowania złomami!  Ja pierdulę… i jeszcze ktoś sobie przypomniał o 22:30 że mieszkanie się odkurza… no jebnę zaraz!!!!

Nareszcie klasyczna 23:30 i chwila relaksu… a tu nagle:  TY STARA KURWO W DU>>> JEBANA SZMATOO PIERD>>>LONA ZDZIROO>>> SPIER.ALAJ KURFFFO TYYYY…. za ścianą mąż przywitał wracającą z pracki żonkę!

No i … znowu łazienki:  stuk, puk, jebuttt i do 0:30 … drzwi YEBUT, STUK, PUK…

 

Idę położyć się na psychiatryk…

 

 

 

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 5 raz(y), średnia ocen: 8,60 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Tagi: , , , ,

Nowoczesna żona…

30 wrzesień, 2021, Autor:

Z cyklu pt. „nowe dziunie…” czyli koniec ery ludzi starej daty, ludzi trybiących choćby:

  • honor
  • godność
  • opanowanie

ludzi mających choćby:

  • serce
  • duszę
  • sumienie
  • trochę mózgu…
  • i aspiracji…
  • z jakąkolwiek ambicją… (choćby jedną…)

 

 


 

Z terminarza nowoczesnej dziuni:

 

  • godz. 3:00 > 12:00 – spanie
  • godz. 12:00 > 12:45 – wstawanie
  • godz. 12:45 > 13:30 – opętanie czyli próba opanowania złości z powodu … wstania…
  • godz. 13:30 > 15:00 – kawa w wannie + wiszenie na słuchawce z psiapsiułą w celu uzgodnienia planu działania dziennego…
  • godz. 15:00 > 16:00 – malowanie, szminkowanie, prasowanie, ubieranie…
  • godz. 16:05 – telefon do pyszne.pl w celu „ugotowania obiadu”, wszak stary po 18 styrany wróci…
  • godz. 16:10 > 17:00 – ciężka podróż w pocie czoła w miejsce zbiórki przedMarketowej…
  • godz. 17:00 > 18:00 – opętania ciąg dalszy czyli kawa z psiapsiułami + żal i lament jak to w życiu cięszzzko
  • godz. 18:00 > 19:00 – marketowy fryzjer na poprawę zepsutego dnia…
  • godz. 19:00 > 21:00 – pogoń za bluzką po butikach + udawanie mega wkurrr…nej aby … no wiecie, stary nie wydzwaniał co 5 minut z zapytaniem „gdzie się znowu szlajasz…”
  • godz. 21:00 > 21:30 – powrót taryfą do domu…
  • godz. 21:30 > 22:30 – trzecie opętanie w celu szybkiego wytłumaczenia dlaczego 53 bluzka w tym miesiącu także kosztowała 399zł…
  • godz. 22:35 – ponowny telefon do … pyszne.pl + przy okazji do mamusi bo… on kurwa znowu coś chce…
  • godz. 22:40 – 23:30 – foch, czyli odgrzej sobie sam…
  • godz. 23:30 – kochasz mnie jeszcze kiciuuuuu? Ja widziałam buttyyy do tej bluzki tanie, no wieeszz…
  • godz. 23:35 – 23:55 – seks…
  • godz. 23:55 – 0:00 – szperanie po portfelu i kieszeniach… (w celu znalezienia gum tzn. haka lub… gotówki)
  • godz. 0:00 > 03:00 – wiszenie na słuchawce z psiapsiułą w celu pożalenia się jaki to chujowy seks… on już śpi, nażarł się i poszedł spać, wirzyszzz, muszę sobie coś kupić do tej bluzki bo ja tego nie wytrzymam normalnie…
  • godz. 03:00 > 4:30 – przeżywanie nowych butów i niemoc w zaśnięciu w powiązaniu z klikaniem 500 smsów do … chuj wie kogo…
  • godz. 04:30 > 04:55 – drugi seks…  (to znaczy… druga połówka seksu…)
  • godz. 05:00 > 12:00 – spanie…

 

CAŁOŚĆ POMNOŻYĆ PRZEZ 365 …  I ODJĄĆ WOLNE NIEDZIELE…  ORAZ FOCHY MIESIĄCZKOWE I PO PIĘĆ DNI PRZED KAŻDYM DZIESIĄTYM….   A WTEDY WYJDZIE ROCZNY PLAN POSTĘPOWANIA RODZINNO/DOMOWEGO PRAWDZIWEJ NOWOCZESNEJ KOBIETY…

 

 

 


 

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 2 raz(y), średnia ocen: 10,00 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Tagi: , , , ,

Ale ja mam kurwa dość tej zjebanej Polski…

25 wrzesień, 2021, Autor:

1. Byłem nastolatkiem jak w Gdyni wbili łopatę pod A1 … Impreza była po całości, krzyczeli „zaraz pojedziemy na południe Europy…”. Dziś kurwa mam 47 wiosen i jeszcze w całości A1 nie pojechałem. Ten sam numer był z A2 i wiele lat z A4 a A2 nadal nie pojedziesz w całości Zachód>Wschód.

2. Weszli my do demonokracji, mówili życie będzie cacy! Przez pierwsze lata za młody byłem, wyrwany z komuchy, bez rodziny itp. więc szans na mieszkanie nie było i do dziś na wynajmie, serio. Ceny szły tak w górę że się nie wyrobiłem dając kilka lat temu na luz. Pojebem nie jestem, wszak nie dam dziś 300-400 patoli za coś, co jeszcze dekadę w tył kosztowało 30-40tys.

3. Na pensyjki godne Europy to sobie czekam już 27 lat i chuj… a chuj bo do grobowej dechy będę czekał…

4. Pedały, lesby i inne LGBT sapiens to dziś plaga, strach dzieci robić…

5. Ceny wszystkiego z kosmosu a prezydenckie 18,30zł/h brutto wpistuuu jak byooo tak jest…

6. Szarańcza w postaci młodego pokolenia tylko PACZY gdzie i jak przyjebać abyś szybciej się przewrócił…

7. kraj zjebanych, napompowanych i wydziaranych singli rządzi w powiązaniu z pustymi laleczkami rodem z solarium…

8. wyzyskiwacze, cwaniacy i złodzieje to… tak na oko jakieś już ze 45% narodu…

9. wszystko co miastach za ciężki hajs wyremontują to się następnego roku wali…

10. każda budowa czy remont w kosztorysami na miliony…

11. szczyt ambicji polaczków = 15sto letna fura od BMW, ajSZAJS w łąpie, playstation, blaszak PC z dobrym netem

12. w żarciu same śmieci… a ceny tych śmieci jak za platynę…

13. jakość produktów DOBRE BO POLSKIE to … coś a’la Bangladesz sprzed 2 dekad…

14. agresja, hejt, arogancja, bijatyki i masa innych to już norma…

15. mordy to już klasyka, średnio co tydzień tatuś ukatrupia żonkę a mamusia dzieci… wpistuuu…. bandytyzm

16. rząd popierdolony gorzej jak moje rybki (one tez w kółeczko cały żywot pływają)

17. ZUS ujebany po całości – zero grosza na kontach, wszystko przejebane…

18. US na prawach gestapo zaraz będzie…

19. Sądy i Porokuraturki dalej swoje i po swojemu…

20. w telewizorowni 65% to już same reklamy…

21. LTE działa na 5% możliwości i chujom nikt koncesji za wały nie odbiera….

22. METRO kurwa budują już kilka lat i ukończyć nie mogą…

23. Mierzeję Wiślaną kopią tyle czasu i wpistu zachowują się jakby istniały tylko same łopaty…

24. Nieunormowane taryfikatory lekarzyków, jeszcze chwila i wyrwania ósemki prywatnie będzie za 500 euro…

25. Dostać się na leczenie z NFZ graniczy z cudem, zdechniesz a nie załapiesz się…

26. Ludzie po telewizjach żebrają na operacje dla dzieci za granicą bo u nas hajsu nikt na to nie ma…

27. Emeryturki będą pewnie takie że starczy na michę ryżu… bo dziś czynsz za M2/M3 to 2/3 tej emeryturki…

………………………..

i mógłbym tak bez końca…

na dodatek ludność cywilna juz tak popierdolona że … na to to tylko chyba atom byłby jedynym lekiem…

serio…

Pierdolnąć, odczekać ze 20,30lat, las zasadzić i poczekać aż wylezą robale – jest szansa że … będą świecić ale najprawdopodobniej będą bardziej inteligentne…

Pewien model telewizora w sklepie wałkowym Euro coś tam był za 1399 talarów…  Chętnych nie było… ale teraz gdy jest za 1599zł w promocji i wyprzedaży weekendowej to poszedł jak bułki…  wariatkowo mentalne!

Już od ponad 25 lat rok w rok podwyżki…  Cały czas podwyżki, podwyżki i podwyżki…

Kurwa!!!!!

Zarabiałem 3300 netto w roku 2014!

Te same 3300 netto zarabiałem w 2018, 2019 i 2020!

W roku 2021 dostałem podwyżkę? z 3300 netto na … 2800 netto bo kryzys COVIDOWY ale czynsz był w ubiegłym roku 792 a teraz jest 837 i chujjjjj kogo to obchodzi że SPIERDOLONA spółdzielnia liczy za wszystko wedłóg WIDZI NAM SIĘ, od pół roku z chujami walczę o PISEMNE wytłumaczenie wpisu na kwicie czynszowym:

WYMIANA ŻARÓWKI OŚWIETLENIA PRZEJAZDU – 479,72zł brutto

Wierzycie?

Przyjechał cieciu… Postawił drabinkę, wkręcił zwykłą żarówkę 100W … i pojechał. Koszt 5 stóweczek!

I nie ma sposobu na dowiedzenie się dlaczego tyle lokatorzy zapłacili….

No kurwaaaa mać!!!

 

Jadę…

Jadę wpistuuu na wschód…

Tam przynajmniej dom można kupić za 30000zł…

Im dalej za Ural tym lepiej…

bo jest szansa jeszcze pożyć…

wszak nasi i nasza biurokracja załatwi mnie na amen znacznie szybciej aniżeli jakaś ruska mafia, serio…

 

 


 

 

 

 

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 3 raz(y), średnia ocen: 10,00 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Tagi: , , , , ,

Czy tylko u mnie użytkownicy Orange to same pojebusy?

25 wrzesień, 2021, Autor:

Jak to u Was jest…

bo u mnie a zastanawiam się nad tym od dobrych 5 lat…  wychodzi dziwnie!

Przeanalizowałem rodzinę i znajomych i wniosek mam jeden:

„u mnie, każdy kto używa sieci Orange” to to samo co słuchacz Disco-Polo czyli … pojebus.

Cała rodzinno/przyjacielska śmietanka typu: rozdowdnicy kaci, rozwódki dupowszystkowszędziedajki, żule, pijacy, złodzieje, podstawówka i zawodówka, blok-ekipa i reszta nieumiejących pisać i czytać = każdy w łapie szajsfon zalogowany do Orange i najczęściej z logiem jabłka (może być iP 4 bez „s” ale jabłko ma być… najlepiej z jakimś AKCENTowym dzwonkiem prosto z Disco-Polo-LifeTV)

Ja już w jakąś paranoję wpadłem… i zacząłem rozszyfrowywać czyjąś inteligencję po … numerze kierunkowym :))

i wiecie że… wsio mi pasuje!??

 

U mnie wyszło tak:

ORANGE = trutnie, przegrywy, pijaki, cwaniaki, złodzieje, kurwy… + podstawówki i zawodówki… z bezrobotnymi i pińcet+ na czele…

PLAY = obcokrajowcy, dzieci, gracze, internauci, wydzwaniacze, spamerzy… + w większości przypadków poziom max. do maturki

PLUS = raczej sam biznes, klientela policealna i po studiach, małe interesy, ułożeni ludzie, ludzie starsi itp.

T-MOBILE = klientela starsza, kierowcy, firemki, duże firmy …

 

A u Was?

 

Kurwa… zawsze jak ktoś i wycina jakiś numer na telefon typu zjebane SMSy, jeszcz bardziej zjebane MMSy, ankiety, głuche po nocach, debilne wydzwaniainie z nieznanych mi numerów to… w 98% przypoadkach zawsze Orange!! Kurwaa….

 

 

 

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (jeszcze nie oceniane)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!