Debilizm
26 sierpnia, 2016, Autor: drawaOstatnio w radiu słyszałem reklamę Lidla, która leciała mniej więcej tak: „Dziś w super cenie woda marki XYZ jedynie za 99 gr. za półtora litra ! Tak, tylko dzisiaj taka okazja. A co jutro będzie w Lidlu niezbędnego dla Twojego domu? Co będzie jutro ?”.
Kurwa mać !! Niedługo sprzedawać będą gówna opakowane w sreberka i wmówią ludziom, że jest to dla nich niezbędne, i że jest okazja, więc MUSZĄ to mieć i MUSZĄ to kupić. Czyż to nie debilizm ? Co to za „okazja”, skoro namawiają ludzi do kupna rzeczy, której Ci tak naprawdę nie potrzebują ? To samo tyczy się wszelakich „promocji”. Większość rzeczy w promocji kosztuje…więcej niż przed promocją. W najlepszym razie sklep zamiast 200-300 % marży zarobi o te 30 % mniej (mam tu na myśli zwłaszcza odzież, której koszt wytworzenia w Azji jest symboliczny). A głupi ludzie omamieni reklamą i kolorowymi szyldami polecą po dany produkt niczym ćmy do światła.
Konsumenci kupują coraz więcej i więcej, żrą coraz więcej i więcej, tyją coraz więcej i więcej, a myślą coraz mniej i mniej….
P. S. A potem się wszyscy dziwią, gdy na autostradę A4 wjeżdża ciągnik wprowadzony tamże przez nawigację….
Kategoria Różności