Problemy z Allegro

16 kwietnia, 2010, Autor:

Ależ się kurwa wkurwiłem !!! Na Allegro zakupiłem pewien przedmiot poprzez system „Płacę z Allegro” – miało być lepiej i szybciej. I co ?? I chujów sto !!! Wysłałem pieniądze za pośrednictwem ww. systemu i oczekiwałem na zakupiony towar. Tymczasem okazało sie, że sprzedawca (nawiasem mówiąc, uparty, w dupę jebany BUC) nie ma aktywowanej usługi „Płacę z Allegro” i nie dostanie kasy. Gość powiedział, że się nie zaloguje do tego systemu, „bo nie”. Napisałem więc do Allegro o zwrot kasy, a oni mi odpisali, ze kasę może zwrócić….tylko sprzedawca, logując się do systemu „Płacę z Allegro” (jest tam opcja zwrotu wpłaconych środków). A gość kategorycznie stwierdził, że tam się nie zaloguje !! Kurwa mać !!! Pieniądze teoretycznie są na koncie Allegro, a ja nie mam ani kasy, ani zakupionego towaru. Fajnie, nie ?? Napisałem do Allegro prośbę o zwrot kasy, jak nie odpiszą, to w poniedziałek idę zgłosić sprawę na policję, bo wartość przedmiotu przekracza 250zł. Pytanie tylko, co policja zrobi w takim wypadku?? Czy może nakazać Allegro zwrot kasy albo zalogowanie się sprzedawcy do systemu „Płacę z Allegro” ?? Po prostu kurwa cycki opadają…

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 11 raz(y), średnia ocen: 9,27 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!

Tagi:

Kategoria Różności

komentarzy 9 do “Problemy z Allegro”

  1.  Marks pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 10:01

    A w opcjach zapłaty za towar przy zakupie było zaznaczona opcja: Płatności allegro?

  2.  drawa pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 10:03

    Tak, była opcja „płacę z Allegro”, ale sprzedawca twierdzi, że nie wyraził nigdy zgody na nią i nigdy jej nie aktywował. I teraz nie chce się zgodzić na to, by się do „płacę z Allegro” zalogować.

  3.  Marks pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 10:06

    Bezwzględnie na to co twierdzi jeśli taka opcja była na karcie jego produktu to wina leży po jego stronie, tak mi się wydaje. A nie dogadywaliście się po zakupie mailowo co do opcji transportu, płatności?

  4.  drawa pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 10:14

    Ja byłem akurat w pracy i kupił mi to kolega ze swojego konta. Ja tylko telefonicznie uzgodniłem z gościem, że wpłata za towar i przesyłkę ma iść przelewem. A opcja „płacę z allegro” przyspiesza przelew i jest szybsza, niż tradycyjne przesłanie kasy. Dlatego kumpel ją wybrał. I jak uważasz Marks, pozostaje policja ?

  5.  Marks pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 10:34

    Ja osobiście puki co przestudiowałbym dokładnie regulamin Płacenia Z Allegro który zamieszczony jest na ich stronie(w ten sposób poznasz swoje prawa, bedziesz wiedział na czym stoisz). Zawsze jestem zwolennikiem załatwiania spraw kulturalnie więc dzwoniłbym do gościa i próbował sprawę załatwić w jakiś cywilizowany, polubowny sposób. Jeśli jest sumienny nie powinien naprawdę robić problemów. Kolejny krok to allegro. W ich regulaminie jest rozpisane z tego co się orientuje do kogo można się zwrócić w takich sytuacjach(jakieś kroki w tym kierunku podjąłeś z tego co czytam). „Artykuł 18. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
    18.1.Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez QXL lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.18.2.Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego lub pisemnej. Reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką Użytkownik występuje w Allegro (login) oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.18.4.QXL rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że QXL może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.” Oni tez powinni się tym zająć, jeśli wina ewidentnie leży po stronie sprzedawcy rozwiążą problem, od tego są. Kolejny krok to sprawa w sądzie ostateczność wiadomo nieprzyjemna sytuacja ale 250zł to jest pieniądz a na chwilę obecną możesz czuć się oszukany. Ale tak jak mówie przede wszystkim poznać swoje prawa i obowiazki żeby się czymś nie zaskoczyć nieprzyjemnie. Więcej nie pomogę gdyż sam nie korzystam z tej opcji a opieram się tylko na moich znajomych użytkownikach, oraz na nieprzyjemnościach których sam doświadczyłem podczas transakcji. Pozdrawiam

  6.  Siesta pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 16:23

    Dzięki za poruszenie tematu, bo jeszcze sam bym się nadział.

    Tu masz rozwiązanie: http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1048111&t=1048109#href1048111

  7.  Siesta pisze:
    16 kwietnia, 2010 o godzinie 16:33

    niezrozumiałą dla mnie akcją jest to, że wprowadza się tak istotne zmiany w regulaminie i ja nic o tym nie wiem.

    W sumie

    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php#rule16
    „Użytkownik przy pierwszym logowaniu w Allegro licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Za akceptację zmian uważa się także automatyczne odnowienie aukcji zlecone przez Użytkownika, choćby odbyło się bez logowania w Allegro. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy z QXL ze skutkiem określonym w art. 17.1.”

    Tyle że, ja nie ustawiałem automatycznego odnawiania aukcji. Nie pamiętam też żadnej informacji o zmianie regulaminu gdy się logowałem… Zapytam jeszcze na cafe allegro…

  8.  Sasta pisze:
    28 września, 2010 o godzinie 17:58

    I bardzo dobrze! Koniec z zakupami na allegro! Ruszcie dupy do sklepów a nie!

  9.  prywatnyKat pisze:
    28 września, 2010 o godzinie 19:06

    jebać alegro ja im wisze w chuj hajsu za niezapłacone prowizje hehehe i mam ich w dupie niech mnie nawet nie wkurwiają…

Napisz komentarz