Wkurwy oznaczone tagiem: ‘kryzys’

KRYZS – dlaczego w Polsce jest chujowo – szkic historyczny niekoniecznie kompetentny

1 lipca, 2010, Autor:

Wkurwia mnie kryzys – wkurwia iż jest bezimienny. A przecież za kryzysem stoją jacyś ludzie, którzy mają nazwiska. Dla polskiego rządu kryzys spadł z nieba – nie ma na służbę zdrowia – kryzys, nie ma na budowę dróg – kryzys, nie ma na emerytury – kryzys.
A wskaźniki ekonomicznę są super – najpiękniejszy wzrost gospodarczy w Europie – czyli sukces jak chuj – czyli jak sukces to nasza zasługa, a jak porażka to wina kryzysu i „poprzedniej ekipy” – zawsze jak coś jest spierdolone – to jest wina poprzedniej ekipy, itd. i w sumie to wszystko jest wina Gierka, że narobił długów w latach 70siątych – tyle, że Gierek pobudował to wszystko co teraz sprzedajemy za grosze obcemu kapitałowi i mamy na zapychanie dziury w budżecie, a tak na prawdę pieniądze z prywatyzacji powinny iść na rozwój a nie na długi, których bez rozwoju i świeżej kasy i tak nigdy nie spłacimy.
A skoro u nas tak pięknie, to dlaczego nie nastąpił np. masowy exodus Niemców do Polski. Nie nastapił z prostej przyczyny, gdyż nawet jak u Niemców jest chujowo to i tak jest lepiej niż w Polsce – czyli lepsze niemieckie chujowo niż polskie zielone kurwa wskaźniki. Wkurwiają mnie te wskaźniki, bo skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?
Polak mądry po szkodzie – bzdura. Mieliśmy w Polsce ileś tam rozbiorów, a polscy politycy zachowują się dokładnie jak szlachta przedrozbiorowa, czyli dbają o własne dupy a nie o dobro państwa.
Następna sprawa – kto jest odpowiedzialny za popularność seriali typu Klan, M jak Dupa, programów typu Gwiazdy tańczą na lodzie czy innym smrodzie.
Odpowiedź jest prosta – odpowiedzialny jest Stalin, który wytłukł polską inteligencję, a telewizja to wykorzystuje i nadaje gównianą papkę dla gównianych umysłów a żeby było sprawiedliwie to Hitler też nie jest bez winy.
Następne pytanie dlaczego w Polsce była komuna, komuna która z komunizmem i socjalizmem nie miała nic wspólnego, gdyż tak naprawdę socjalizm to piękna sprawa, tylko, że nigdy i nigdzie na świecie go nie było.
Ano komunizm w Polsce zawdzięczamy Amerykanom – a dlaczego prosta sprawa.
Jeszcze słychać było wybuchy bomb w Berlinie gdy generał Paton powiedział walimy dalej na wschód czyli do Polski a jankesi się bardzo przestraszyli wizji napierdalania z Ruskimi i powiedzieli jebać Polskę i Patona elegancko uciszyli w postaci wysłania go na przyspieszoną emeryture pomostową.
I tak Polska zawsze w dupę dostawała, dostaje i dostawać będzie, bo jakiś kurwa poeta nazwał Polskę Mesjaszem Narodów – a Polacy jak to Polacy skłonni do stękania i poświęceń nazwę podchwycili i dlatego w Polsce zamiast żyć JUTREM żyje się pierdoloną martyrologią – powstanie warszawskie – płacz, oświęcim – płacz, Katyń płacz, ksiadz Jerzy – płacz i tak kurwa dalej – dobrze, że pod Grunwaldem chociaż wygraliśmy, bo inaczej to bym sobie w łeb strzelił.
P.S. Dopisek późniejszy : Dlaczego w Polsce marketingiem zajmuje sie polonista, teolog jest od Public Relations a prezesem zarządu jest stary komunista, który to jeszcze 30 lat temu był wrogiem zgniłego kapitalizmu ????????????????????????????????????????

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 9 raz(y), średnia ocen: 10,00 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Tagi:

Światowy kryzys

13 sierpnia, 2009, Autor:

No i dopadł mnie światowy kryzys w który nie wierzyłem (dużo by gadać).

W poniedziałek zostałem wezwany do biura szefa i dostałem wypowiedzenie z pracy (lubiłem to gówno).

Był akurat szef (angol)

-Sorry about that

– Don’t worry (i’d like to be FUKCED!!)

Uścisk dłoni, zrobiło się tak kurwa miło że aż się prosi stanąć w kółeczku, wziąć się za ręce i zaśpiewać uroczyście „kumbajaaaa”, idzcie w chuj!!

No nic to, pies was jebał, trza szukać roboty.

Wchodzę na trojmiasto.pl

KURWA – co tam się dzieje, sama robota dla upośledzonych (akwizycja bądź cokolwiek co się tak nie nazywa, ale nią jest)

Za to na stronach firm które mnie interesują same spieczone na solarium cipy i bananowi chłopcy, kto kurwa zatrudnia to tałatajstwo, znajdują ich na śmietniku czy jaki chuj?! To w ogóle umie się przedstawić i policzyć do 10?!

Mam nadzieję że niedługo coś znajdę bo wkurwie się jeszcze bardziej!

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 10 raz(y), średnia ocen: 7,10 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Tagi: , , , , , , , , ,