Bd, Cb, Tb

12 grudnia, 2013, Autor:

Siema kurwa, to będzie szybki wkurw, może już kiedyś był na ten temat, nie wiem, ale muszę o tym napisać o chuj mnie strzela. Generalnie nie jestem studentem, miałem być ale życie potoczyło się inaczej, 99% moich znajomych to studenci (taki wiek) i do chuja kurwy 3/4 z nich nie napisze „Idę po Ciebie” tylko ” Idę po Cb”. Co oni kurwa po Cb radio idą? Noszkurwa ja rozumiem, że to jest skrót bo przecież wciśnięcie dodatkowych dwóch klawiszy to za duży wysiłek dla przyszłego PANA MAGISTRA ODNOWY BIOLOGICZNEJ (?!).Nie mam nic do studentów ani magistrów- nic z tych rzeczy, zauważyłem że wiele klas społecznych lubi sobie skracać te słowa, Tobie, Ciebie, Tobą, Będę, Będziemy. Wkurwiam się za każdym razem jak ktoś tak do mnie piszę. Mam się kurwa sam domyśleć jakie właśnie słowo kurwa skrócił bo mu szkoda kurwa wcisnąć dwóch trzech klawiszy więcej. Już pierdolę pisanie bez ogonków, przeżyje. Te skróty? Nichuja… nic z tego nie będzie. Kurwa.

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 15 raz(y), średnia ocen: 7,53 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!

Tagi: , ,

Kategoria Różności

komentarzy 6 do “Bd, Cb, Tb”

  1.  luke pisze:
    14 grudnia, 2013 o godzinie 13:19

    w usa jeden baran przysłał mi texta:
    „give me his #”
    3 dni kurwa myśłałem…

  2.  Letalne Prącie pisze:
    15 grudnia, 2013 o godzinie 01:04

    chodziło o hasz, czy numer? :D

  3.  luke pisze:
    15 grudnia, 2013 o godzinie 12:38

    Numer i do tego ASAP.

  4.  Letalne Prącie pisze:
    15 grudnia, 2013 o godzinie 16:15

    Ze zwrotem asap spotkałem się podczas gry przeglądarkowej z obcokrajowcami. W ramach rozrywki uczyliśmy się nawzajemnie swoich języków. Było wśród nich kilku amerykanów i ŻADEN nie był w stanie mi odpowiedzieć co oznacza „jumber” w instrukcji do płytki elektronicznej.

    Okazało się, że do sprzętu za kilkaset amerykańskiego golda ,w oryginalnej instrukcji angielskiej (nie, nie są robione w chinach) wszystkie zworki były określane jako „jumber” a nie „jumper” -,-

  5.  Szturmierz pisze:
    29 grudnia, 2013 o godzinie 12:19

    Heh przypomina mi się pewna historia… Pisałem kiedyś, jeszcze za gówniarza w zasadzie, z pewną dziewczyną. Kurwa jak ona pisała, człowiek tylko siedział, płakał i zastanawiał się czego to dziewczę chce. to była taka moda w internetach i wśród młodzieży gimnazjalnej, aby pisać kurwa szlaczkami, chuj nie wie czym i chuj nie wie jak. z dziewczyną pisze do dziś, taka internetowa znajomość, języka gimbusów nie opanowałem do dziś, ale na szczęście wyżej opisanej przeszło.

  6.  skrycie_zly_pawel pisze:
    29 grudnia, 2013 o godzinie 21:25

    4 j4 chy8@ c0ś p0 T3m\/ k0!4rzę xD ;P :/

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.