Kumpel psychopata

4 lutego, 2013, Autor:

Wracam do domu ze szkoły, i nagle dowiaduję się że do mojej ukochanej dziewczyny pisał niby mój najlepszy przyjaciel. Z którym chodziłem do przedszkola, gimnazjum i jesteśmy strasznie skumani.. WTF ???

Jak się okazało, to typ z którym się trzymałem w podstawówce. Ale ja z nim od 6 lat nie gadam, bo się wyprowadziłem. W dupie mam stare życie, i starych znajomych których gówno interesowało jak głodowałem lub kręciłem deale na lewo.

Ale wracając do sprawy, ten debil, napisał mojej dziewczynie takie brednie, że mało brakowało a by się spotkali, oczywiście razem ze mną. Sama by się z nim nie spotkała. Mało tego, mało brakowało a by się zaczął umawiać z jej koleżanką..

Czemu to psychopata ? A więc, w październiku nagle po 5 latach braku kontaktu napisał do mnie, i spytał czy nie spiorę typa który go skroił. Potem w grudniu, kilka dni przed wigilią. Spytał czy nie pomogę mu posłać do piachu typa co zgwałcił dziewczynę jego kolegi.

No kurwa, panowie on ma coś nie halo z czaszką…

Tak czy inaczej pocisnąłem go na face booku, i mam nadzieję że wypierdoli z życia mojego i mojej panny na zawsze. Inaczej przejadę się do niego, a adres znam…

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 11 raz(y), średnia ocen: 5,09 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Kategoria Różności

komentarze 3 do “Kumpel psychopata”

  1.  Szturmierz92 pisze:
    4 lutego, 2013 o godzinie 08:55

    Psychopata, psychopatą – zwykły cwaniaczek. takich w naszej „polaczkowej dolinie” nie brakuje ;) Wiem co to znaczy mieć na głowie skurywsyna, życzę Ci żeby się odpierdolił samoczynnie i obeszło się bez przemocy.

  2.  Hyrcek pisze:
    4 lutego, 2013 o godzinie 10:26

    „pocisnąłem go na face booku” jak dla mnie troche to szczeniackie i troche nie w twoim stylu Kistos, trza było po męsku gębę sklepać jak szuka kozak wpierdolu i po problemie.

  3.  gorg pisze:
    4 lutego, 2013 o godzinie 11:20

    Hej!Posłać do piachu?Dżizes!Niech ktoś nie pierdoli jak go boli!…albo Dżizas!Wiecie kurwa co to jest jeden dzień w celi?Kurwa ????A 25 lat?Nie gadaj z chujem i tyle.przepraszam ale nie mam czasu…..:-)
    puta madre..jak zwykle.

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.