Mój kres internetu

8 grudnia, 2012, Autor:

Siema.

Ja pierdole… macie czasem tak, ze przeglądniecie cały internet i dosłownie nie macie czego oglądać..?

Bo ja tak mam od pewnego czasu (może to sprawiło, że znów do Was zawitałem) , że przeglądnałem wszystko co mnie ciekawiło na Youtube (gdzie spędzałem max czasu) i teraz dosłownie nie wiem co ze sobą robić… To jest przejebane. Wszystko już kurwa widziałem w sieci…

Moje życie zajebiście zamarło w miejscu, doszedłem do punktu, gdzie uzależnienie od internetu jest nadal, ale sam internet już nie daje mi takiej radości, jak dawniej… i co teraz? :) Może wyjdę z domu w końcu? :)

To by było na tyle, pozdro ;)

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 7 raz(y), średnia ocen: 4,86 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Kategoria Różności

komentarze 4 do “Mój kres internetu”

  1.  Faquś pisze:
    8 grudnia, 2012 o godzinie 18:18

    Byłeś w tej części internetu gdzie ciemna natura człowieka hasa sobie swobodnie ? Ja byłem i polecam. Warto wiedzieć co żyje wewnątrz każdego z nas.

  2.  Hyrcek pisze:
    8 grudnia, 2012 o godzinie 21:00

    Ciemna strona mocy…

  3.  mikel pisze:
    9 grudnia, 2012 o godzinie 10:45

    Zawsze możesz skończyć na kwejkach, demotach, piekielnych, mistrzach i innych tego typu gównianych stronach.

  4.  Szturmierz pisze:
    10 grudnia, 2012 o godzinie 08:16

    Jebać komunistów! :D
    Tak samo mam z masturbacją… :( Internety też mi się kurwa nudzą. Ach te problemy dzisiejszego świata :<

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.