Kurwa mać zajebana

16 października, 2012, Autor:

Wyjechałeś Szturmierz chuju ziomie a nie raczysz nawet napisać do kurwy co to ma znaczyć, bo mnie trzy chuje analnie biorą w tej mieścinie z deklami nawet sie nie ma kurwa z kim napić i porządną beke skręcić. Mieliście kiedyś podobną kurewną sytuacje? jak mnie to wkuwri a jezus i maryja nadal na biorku pierdole to i tak wale przed pornolami chociaz troche glupio mi patrzeć przy tym na tych bacznych obserwatorów moich poczynań. a nie chce mi sie ich nawet z tego biurka ściagnac, coś niebywalego kurwa. pole siłowe czy jaki chuj.

alb dzisiaj ide droga to idą jakeis stare baby 2 zamiast sie odsunąc chociaż troche bo chodnik wąski jak pizda nierozdziewiczonej jedenastolatki to ida i gadają  w najlepsze to kurwa wlazłem w nie zajebane suki bo już to nie pierwszy raz to coś pierdolą do mnie jak ja chodze to zawołałem ” a jak wy stare próchna chodzicie” jedna to by jakby byl 10 p.n.e to by mnie kurwa ukamienowała że lekko dotknąlem ją kurtką (zimno w chuj 8 stopni). niech je kapłański kutas sponiewiera. kręce beke na razie z różnych ludkzich przypadków i absurdów rządzących tym POpierdolonym światkiem. Beka a ty szturmierz pisz bo mnie wkurwiłeśbede chcial to dojebie zaraz ci na bogatości i tyle jak japonce na hiroszimie bedziesz sie składał jak stara kurwa do skłonu przed klientem. siemano elo Jedno NIEBO NAD NAMI KURWA!

Codziennie z Tobą gadam ziom trzymając szluga w pysku na tarasie jak pusto w domu . elo

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 8 raz(y), średnia ocen: 8,63 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Kategoria Różności

komentarze 2 do “Kurwa mać zajebana”

  1.  Szturmierz pisze:
    17 października, 2012 o godzinie 08:28

    Nawet gg nie mam czasu wpierdolon na komputer, gdyż tutaj jegoż brak… Ściągnę to napisze, a tak poza tym to paaaanie idź pan w chuuuj.

  2.  Kistos pisze:
    17 października, 2012 o godzinie 21:00

    Ni chuja nic nie zrozumiałem

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.