Przewrót ideologiczny

31 lipca, 2012, Autor:

Siema.

Mój dzisiejszy wkurw dorastał we mnie już od jakiegoś czasu i wreszcie nastała jego kulminacja.

Mianowicie. Długo się zastanawiałem dlaczego obecne społeczeństwo jest coraz głupsze, a kretyni są nagradzani za swoją głupotę. Paranoja. Łażąc po różnych stronkach typu hardcorowo czy sadistic coraz częściej się napotykam na hasła typu „jestę studętę” czy „amelinium” – kurwa, czy to degradacja DNA czy jakiś inny chuj? Długo próbowałem zakapować – dlaczego? Kurwa – 15-o latki które już mają zajebiste doświadczenie w rypaniu, promowane pedalstwa bo przecież trzeba eksperymentować, bo ludzie są ciekawi – no proszę kurwa wasza mać. Dalej – marihuana – nie mam nic przeciwko trawie, nie palę i jebie mnie całkowicie że ktoś się zjara. Tylko dlaczego kurwa cały net jest przesiąknięty tym jak to zajebiście działa na organizm, uspokaja itd. Nawet natrafiłem że działa pozytywnie na sranie. Tylko dlaczego kurwa po kilku zdaniach można się zorientować że ktoś jest palaczem?? Jasnowidzenie kurwa??  Nie !!! odpalcie sobie ten link:

https://www.forum.haszysz.com/marihuana-d-ugotrwa-e-u-ywanie-t11307.html?s=20bd34df04c893d2882d3f0a14237350&

Oczywiście ileś ludzi powie że gówno prawda, dlaczego? bo trawa jest na topie?? w latach 60-tych na topie było palenie papierosów. Każda gwiazda kina łaziła ze szlugiem, a teraz że szkodzi i wszyscy mamy rzucić.  Chuj – będę palił dalej, możecie mnie nie wąchać, mam na to wyjebane.

Czytając ostatni wpis Faqusia (dałem dyche i chcę tu to wyjaśnić) można do niego jeszcze dowalić pojebane myślenie o tym jak to jest zajebiście w stanach. Wszystkie filmy i cała ta jebana amerykańska propaganda o tym, że u nich jest zajebiście, bogato, że są fajne dupy i kolesie, że w szkołach są sami geniusze  to czysta kpina. Ale kurwa każdy Polak chce tam pojechać bo mu nawpierdalano do łba że będzie jest tam wspaniale i zajebiście. Tak na prawdę to w większości ludzie w stanach to debile i matoły o miernej wiedzy, pedzie i laski z kutasami i, oczywiście, spasłe chuje. Koleżanka jak wróciła ze stanów zadała mi pytanie „ilu widziałem ludzi z 400 kilową nadwagą???” Ja pierdole , ani jednego „a tam to jest na porządku dziennym”. Ale trochę odbiegłem od tematu.  Wyjaśnienie tego całego burdelu jest tak skomplikowane że aż prostotą bije po oczach. Trafiłem na filmik :

JAK NAPAŚĆ NA PAŃSTWO  Jurij Bezmienow

Pewnie już gościa zajebali, szkolony przez KGB.

Zajebiście polecam, chociaż jest trochę długi, ale powinno to dość mocno naświetlić sprawę:
http://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak&feature=relmfu

Po oglądnięciu tego filmu miałem ochotę wjebać młotek w telewizor żeby się odciąć ot tego całego gówna którym nas karmią. Nie je jestem fanem teorii spisku, ale niech mi ktoś kurwa powie, że nie widzi związku z tym co ten gość mówi do tego co jest w realu.

Facet to wyjaśnia na podstawie ZSRR, ale teraz można to wjebać na usa.

i Kurwa, teraz patrzcie. Wpierdalają wszędzie: weź kredyt i kup auto na promocji to oszczędzisz. Jak kurwa oszczędzisz? wydając kasę?

Ja pierdole.

Czy ten cały burdel do czegoś prowadzi?? Tak kurwa:  Zawsze byłem uczony: „najlepiej się rządzi idiotami”. Teraz widzę, Ludzie są już tak otępiali, że łykają każdy pierdolony kit. „posmaruj sobie tym kremem cycki to Ci urosną” JA PIERDOLE. Reklama, wiadomo, sprzedawać, wiadomo, ale specjalnie robić z ludzi kretynów żeby jakiś chuj na górze miał jeszcze więcej kasy. rzygać się chce. Dalej: lekarstwa. kurwa, jeszcze kilka lat temu jak była jakaś reklama prochów to może raz dziennie, teraz?? co druga?

Jedyna rada którą widzę – rozpierdolić wszystko w chuj, spierdalać na jakieś zadupie i zacząć jeszcze raz tylko dobrze.

Przykład? sprawdźcie kurwa „silnik magnetyczny Tesli”. dobrze zrobiony zapierdala – podłączysz prądnicę i prostownice – masz darmowy prąd, tylko dlatego tego nikt nie wprowadził, bo jakiś pierdolony chuj który sponsorował badania Tesli nie mógł na tym zarobić i Tesla umarł jak żebrak. A my teraz zapierdalamy po godzinach żeby zapłacić rachunki za prąd i inne media. / http://www.youtube.com/watch?v=5CfVtY9N2kY /

Nie wiem jak zakończyć więc zostawiam temat jako otwarty.

Pisać, oglądać i komentować

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 36 raz(y), średnia ocen: 9,22 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!

Tagi:

Kategoria Ludzie, Polityka i gospodarka, Praca, Religia, Świat, Życie

komentarzy 8 do “Przewrót ideologiczny”

  1.  ASPIRYNA pisze:
    31 lipca, 2012 o godzinie 11:56

    zacząć życie od nowa dobry pomysł ale na innej planecie!

  2.  Faquś pisze:
    31 lipca, 2012 o godzinie 16:41

    Hm, obejrzałem cały film i obejrzałem całość treści z odnośników. Nie jestem zdziwiony. Nie jestem wkurwiony. Stykanie się z tym syfem, z tym ubóstwem moralno-intelektualnym to normalność w czasie trwania roku szkolnego. I jedyne co dodam: idzie ku gorszemu.

  3.  Szturmierz pisze:
    1 sierpnia, 2012 o godzinie 16:24

    No i kolejny uświadomiony, najlepiej jak się da to jest na własnym doświadczeniu. Kurwa „idzie ku gorszemu”, i masz rację Faguś, z tym że jeśli dotkniemy już dna to znajdzie się nie jeden, który wkurwiony pocznie zmieniać to kurestwo. Rewolucja kurwa będzie i to na globalną skale. Taką skale, jak promowane jest teraz kurestwo w jakim tkwimy.

  4.  luke pisze:
    2 sierpnia, 2012 o godzinie 02:01

    „Ale kurwa każdy Polak chce tam pojechać bo mu nawpierdalano do łba że będzie jest tam wspaniale i zajebiście.” – prawda – pojechałem – jest gorzej niż chujowo – o czym juz pisałem, ale w pewnych aspektach jest mimo wszystko ciekawiej – a mianowicie – nie jestem fanem wielokulturowości – przynajmniej w Polsce, jednakże w USA miałem szansę pogadać z ludźmi z Argentyny,Brazylii,Czech, Słowacji, Rosji, Ukrainy,Australii, Ekwadoru, Meksyku,Puerto Rico,Chin,Korei,Tajwanu i jakimś gościem z jakiejś wyspy na środku kurwa oceanu i wszystko to w jednym miejscu i w jednym języku. Dodam także, że ten swoisty tygiel narodów otwiera oczy na kwestię, iż to nie smoleńska brzoza jest pępkiem świata i jak niewiele znaczącym i nieznanym krajem – mimo pokrzykiwania i tupotu – jest Polska…

  5.  Makia pisze:
    3 sierpnia, 2012 o godzinie 13:42

    Wierchuszka jest zainteresowana wychowywaniem rzeszy przyszłych niewolników. A ludzie są idiotami – to fakt. Jak zobaczyłam w TV reklamę leku na zwiększenie libido dla kobiet, od razu się roześmiałam. Mówię mojej starej – na 100% wyciąg z żeń-szenia! I co? nie mylilam się. Zamiast sobie ziółka zaparzyć co są 20 razy tańsze, to ludzie sięgają po ultrarewolucyjną formułę. Fenomenalna kawa na odchudzanie, przyspiesza metabolizm, spala tkankę tłuszczową. Sama się kurwa spala, wystarczy wypić kawę. A w składzie niby co? Kawa rozpuszczalna z dodatkiem błonnika. No zajebiście. Jak ktoś się w szkole biologii nie uczył i nie ma zielonego pojęcia o funkcjonowaniu własnego organizmu, to niech płaci. Tak jak nieznajomość prawa szkodzi, tak nieposiadanie elementarnej wiedzy – tak samo! Sinn, po co zbawiać świat i nawracać ludzi na to, żeby zechcieli obejrzeć wartościowy film, przeczytać książkę czy gazetę? Oni z tobą konkurują na rynku pracy, ciesz się, że jesteś mądrzejszy :)

    A co do 400-kilogramowych potworów wglądających jak matka Gilberta Grape’a, to doszłam do jednego wniosku. Ludzie, żeby schudnąć, zrobią absolutnie wszystko: zjedzą tabletki z chińskim tasiemcem co im rozwali cały organizm, poddadzą się bolesnym operacjom, kupią każde gówno od systemu farmaceutycznego. Nie zrobią tylko dwóch rzeczy – nie zaczną mniej żreć i nie pójdą na siłownię. Ale zdrowiem i życiem zaryzykują, i to nie raz:)

  6.  Sin pisze:
    3 sierpnia, 2012 o godzinie 14:14

    Makia… Świata nie zbawię, ale jeśli choć jedna osoba pierdolnie się w głowę i zacznie zauważać niektóre rzeczy – to było warto

  7.  kroma007 pisze:
    4 sierpnia, 2012 o godzinie 00:04

    Sin, pełen szacun za wkurw i dycha z wykrzyknikiem. Poruszyłeś bowiem najbardziej aktualną rzeczywistość tego kraju, co się w nim dzieje tak naprawdę i do czego zmierza. filmik z podbojem państwa – mistrzostwo. uważam, że obowiązkowo każdy obywatel powinien to obejrzeć, może by się wreszcie w łeb pierdolnęli co się tu właściwie dzieje. ale zapewne większość się o nim nie dowie (wszak treść jest niewygodna i debilami łatwiej rządzić), a po drugie już spora masa obywateli do debile i albo by im się nie chciało oglądać, albo by mieli na to wyjebane.
    Co do Tesli, genialny przykład. osobiście uważam, że to był jeden z największych geniuszy w historii ludzkości… i jeden z najabrdziej niedocenianych. zainteresowanych odsyłam do wikipedii.
    Sin – jeszcze raz gratuluję.

  8.  pierwszy wolny pisze:
    8 lutego, 2013 o godzinie 23:18

    Nie obejrzałem filmików bo wkurwiają mnie linki ale w pełni popieram światokurwapogląd. To co się kurwa wokół nas wyprawia, mydlenie oczu, jak się z ludzi robi kretynów, jak to całe kurestwo zachodnie rozprzestrzenia się na stary kontynent – to wszystko woła o pomstwę do piekła. Jako propagator i zwolennik teorii spiskowych uważam, że uświadamianie społeczeństwa w dzisiejszych chujowych czasach odgrywa ogromną rolę i im więcej z nas będzie miało świadomość chujowości i zniewolenia jednostki tym większe będą szanse aby nasze poczęte i niepoczęte dzieci nie miały na tym świecie przejebane. Wychodzę spod ziemi

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.