Powitajmy creep

1 maja, 2012, Autor:

Dziś dołączyła do nas creep. Powitajmy ją jak na megawkurw przystało!

Pozdro

admin

Temat:
Wkurwia mnie te całe, żałosne, pojebane życie…

Treść wiadomości:
Hej!
Jestem psychiczna, obłudna, okrutna i zarozumiała! To są moje pozytywne cechy …
Krążą o mnie różne legendy, mam 23 lata i życie mi zdążyło już dać niezłego kopa w dupę kurwa! Ale doczeka się jeszcze oj doczeka… odwet będzie żeby chuj na chuju stał to ja się odpłacę pięknym za nadobne!

Do dupy z tym wszystkim! Sny niespokojne, noce niespokojne, dni niespokojne a wokół żenada,rutyna i nuda tak kurwa w kółko!

Megawkurw to ostatnia deska ratunku, wszak wszystkim już zryłam porządnie głowy moimi popierdolonymi gadkami! No ale jak mam nie gadać jak mnie dzień w dzień wszystko cholernie denerwuje! Kładę się z nerwem spać i z nerwem wstaje i jest „bez noża nie podchodź”! Wasze wkurwione posty śledzę już od  dłuższego czasu, pozytywni z Was ludzie, oczywiście zauważyłam, że panuje u Was wielka kultura, wyrafinowany język i nieprzeciętne myślenie i to mi się zajebiście podoba, lubię nieprzeciętnych ludzi !!!!!
Czy się dostane do Waszej społeczności to nie wiem … :/ Drogi adminie! Czy masz mnie przyjąć? owszem, możesz – nie musisz. Możesz mi po prostu kolokwialnie powiedzieć : spierdalaj!
Z wkurwem na zmelanżowanej gębię mówię: POZDRO!

Jak się dowiedziałem o stronce?
Mój lekarz zalecił mi ją jako terapię

Czy obiecujesz być sumiennym i często wkurwiającym się członkiem społeczności megawkurw.pl?
Uroczyście przyrzekam sumiennie i obowiązkowo praktykować sztukę emocjonalnego i kulturalnego wyrażania wkurwa!

Nie kłamiesz?
Ni chuja!

Jaki chciał(a)byś mieć login?
creep

Dlaczego taki chujowy login wybrałeś(aś)?
a bo taki mam kurwa kaprys!

Do kiedy zobowiązujesz się napisać swojego pierwszego wkurwa?
jak dożyje do dodania mnie do społeczności megawkurwa to nie wyrobię już ani minuty dłużej! Jade z tematem! :D

Dlaczego nie wcześniej, kurwa?
co to ma być za pytanie cholera jasna … ?!

1 Wkurwik2 Wkurwiki3 Wkurwiki4 Wkurwiki5 Wkurwików6 Wkurwików7 Wkurwików8 Wkurwików9 Wkurwików10 Wkurwików (oceniano 3 raz(y), średnia ocen: 10,00 na 10)
Loading...
Lubisz to, kurwa?!
Kategoria Prośby o rejestrację

1 komentarz do “Powitajmy creep”

  1.  Szturmierz pisze:
    1 maja, 2012 o godzinie 13:26

    Hej jepa! Od czasów wtargnięcia Megawkurwa na fejskurwabuka ludzi dojebało. To dobrze…
    Witam w szeregach i czekam na wpisy!

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.